• If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Announcement

Collapse

قوانين المنتدى " التعديل الاخير 17/03/2018 "

فيكم تضلو على تواصل معنا عن طريق اللينك: www.ch-g.org

قواعد المنتدى:
التسجيل في هذا المنتدى مجاني , نحن نصر على إلتزامك بالقواعد والسياسات المفصلة أدناه.
إن مشرفي وإداريي منتدى الشباب المسيحي - سوريا بالرغم من محاولتهم منع جميع المشاركات المخالفة ، فإنه ليس بوسعهم استعراض جميع المشاركات.
وجميع المواضيع تعبر عن وجهة نظر كاتبها ولا يتحمل أي من إدارة منتدى الشباب المسيحي - سوريا أي مسؤولية عن مضامين المشاركات.
عند التسجيل بالمنتدى فإنك بحكم الموافق على عدم نشر أي مشاركة تخالف قوانين المنتدى فإن هذه القوانين وضعت لراحتكم ولصالح المنتدى، فمالكي منتدى الشباب المسيحي - سوريا لديهم حق حذف ، أو مسح ، أو تعديل ، أو إغلاق أي موضوع لأي سبب يرونه، وليسوا ملزمين بإعلانه على العام فلا يحق لك الملاحقة القانونية أو المسائلة القضائية.


المواضيع:
- تجنب استخدام حجم خط كبير (أكبر من 4) او صغير (أصغر من 2) او اختيار نوع خط رديء (سيء للقراءة).
- يمنع وضع عدد كبير من المواضيع بنفس القسم بفترة زمنية قصيرة.
- التأكد من ان الموضوع غير موجود مسبقا قبل اعتماده بالقسم و هالشي عن طريق محرك بحث المنتدى او عن طريق محرك بحث Google الخاص بالمنتدى والموجود بأسفل كل صفحة و التأكد من القسم المناسب للموضوع.
- إحترم قوانين الملكية الفكرية للأعضاء والمواقع و ذكر المصدر بنهاية الموضوع.
- مو المهم وضع 100 موضوع باليوم و انما المهم اعتماد مواضيع ذات قيمة و تجذب بقية الاعضاء و الابتعاد عن مواضيع العاب العد متل "اللي بيوصل للرقم 10 بياخد بوسة" لأنو مخالفة و رح تنحزف.
- ممنوع وضع الاعلانات التجارية من دون موافقة الادارة "خارج قسم الاعلانات".
- ممنوع وضع روابط دعائية لمواقع تانية كمان من دون موافقة الادارة "خارج قسم الاعلانات".
- لما بتشوفو موضوع بغير قسمو او فيو شي مو منيح او شي مو طبيعي , لا تردو عالموضوع او تحاورو صاحب الموضوع او تقتبسو شي من الموضوع لأنو رح يتعدل او ينحزف و انما كبسو على "التقرير بمشاركة سيئة" و نحن منتصرف.
- لما بتشوفو موضوع بقسم الشكاوي و الاقتراحات لا تردو على الموضوع الا اذا كنتو واثقين من انكم بتعرفو الحل "اذا كان الموضوع عبارة عن استفسار" , اما اذا كان الموضوع "شكوى" مافي داعي تردو لأنو ممكن تعبرو عن وجهة نظركم اللي ممكن تكون مختلفة عن توجه المنتدى مشان هيك نحن منرد.
- ممنوع وضع برامج الاختراق او المساعدة بعمليات السرقة وبشكل عام الـ "Hacking Programs".
- ممنوع طرح مواضيع او مشاركات مخالفة للكتاب المقدس " الانجيل " وبمعنى تاني مخالفة للايمان المسيحي.
- ممنوع طرح مواضيع او مشاركات تمس الطوائف المسيحية بأي شكل من الاشكال "مدح او ذم" والابتعاد بشكل كامل عن فتح اي نقاش يحمل صبغة طائفية.
- ضمن منتدى " تعرفون الحق و الحق يحرركم " بالامكان طرح الاسئلة بصيغة السؤال والجواب فقط ويمنع فتح باب النقاش والحوار بما يؤدي لمهاترات وافتراض اجوبة مسبقة.


عناوين المواضيع:
- عنوان الموضوع لازم يعبر عن محتوى الموضوع و يفي بالمحتوى و ما لازم يكون متل هيك "الكل يفوت , تعوا بسرعة , جديد جديد , صور حلوة , الخ ....".
- لازم العنوان يكون مكتوب بطريقة واضحة بدون اي اضافات او حركات متل "(((((((((العنوان)))))))))))) , $$$$$$$$$ العنوان $$$$$$$$$".
- عنوان الموضوع ما لازم يحتوي على اي مدات متل "الــعــنـــوان" و انما لازم يكون هيك "العنوان".


المشاركات:
- ممنوع تغيير مسار الموضوع لما بكون موضوع جدي من نقاش او حوار.
- ممنوع فتح احاديث جانبية ضمن المواضيع وانما هالشي بتم عالبرايفت او بالدردشة.
- ممنوع استخدام الفاظ سوقية من سب او شتم او تجريح او اي الفاظ خارجة عن الزوق العام.
- ممنوع المساس بالرموز و الشخصيات الدينية او السياسية او العقائدية.
- استخدام زر "thanks" باسفل الموضوع اذا كنتو بدكم تكتبو بالمشاركة كلمة شكر فقط.
- لما بتشوفو مشاركة سيئة او مكررة او مو بمحلها او فيا شي مو منيح , لا تردو عليها او تحاورو صاحب المشاركة او تقتبسو من المشاركة لأنو رح تنحزف او تتعدل , وانما كبسو على "التقرير بمشاركة سيئة" و نحن منتصرف.


العضوية:
- ممنوع استخدام اكتر من عضوية "ممنوع التسجيل بأكتر من اسم".
- ممنوع اضافة حركات او رموز لاسم العضوية متل " # , $ , () " و انما يجب استخدام حروف اللغة الانكليزية فقط.
- ممنوع اضافة المدات لاسم العضوية "الـعـضـويـة" و انما لازم تكون بهل شكل "العضوية".
- ممنوع استخدام اسماء عضويات تحتوي على الفاظ سوقية او الفاظ بزيئة.
- ممنوع وضع صورة رمزية او صورة ملف شخصي او صور الالبوم خادشة للحياء او الزوق العام.
- التواقيع لازم تكون باللغة العربية او الانكليزية حصرا و يمنع وضع اي عبارة بلغة اخرى.
- ما لازم يحتوي التوقيع على خطوط كتيرة او فواصل او المبالغة بحجم خط التوقيع و السمايليات او المبالغة بمقدار الانتقال الشاقولي في التوقيع "يعني عدم ترك سطور فاضية بالتوقيع و عدم تجاوز 5 سطور بحجم خط 3".
- ما لازم يحتوي التوقيع على لينكات "روابط " دعائية , او لمواقع تانية او لينك لصورة او موضوع بمنتدى اخر او ايميل او اي نوع من اللينكات , ما عدا لينكات مواضيع المنتدى.
- تعبئة كامل حقول الملف الشخصي و هالشي بساعد بقية الاعضاء على معرفة بعض اكتر و التقرب من بعض اكتر "ما لم يكن هناك سبب وجيه لمنع ذلك".
- فيكم تطلبو تغيير اسم العضوية لمرة واحدة فقط وبعد ستة اشهر على تسجيلكم بالمنتدى , او يكون صار عندكم 1000 مشاركة , ومن شروط تغيير الاسم انو ما يكون مخالف لشروط التسجيل "قوانين المنتدى" و انو الاسم الجديد ما يكون مأخود من قبل عضو تاني , و انو تحطو بتوقيعكم لمدة اسبوع على الاقل "فلان سابقا".
- يمنع انتحال شخصيات الآخرين أو مناصبهم من خلال الأسماء أو الصور الرمزية أو الصور الشخصية أو ضمن محتوى التوقيع أو عن طريق الرسائل الخاصة فهذا يعتبر وسيلة من وسائل الإحتيال.


الرسائل الخاصة:
الرسائل الخاصة مراقبة مع احترام خصوصيتا وذلك بعدم نشرها على العام في حال وصلكم رسالة خاصة سيئة فيكم تكبسو على زر "تقرير برسالة خاصة" ولا يتم طرح الشكوى عالعام "متل انو توصلكم رسالة خاصة تحتوي على روابط دعائية لمنتجات او مواقع او منتديات او بتحتوي على الفاظ نابية من سب او شتم او تجريح".
لما بتوصلكم رسائل خاصة مزعجة و انما ما فيها لا سب ولا شتم ولا تجريح ولا روابط دعائية و انما عم يدايقكم شي عضو من كترة رسائلو الخاصة فيكم تحطو العضو على قائمة التجاهل و هيك ما بتوصل اي رسالة خاصة من هالعضو.
و تزكرو انو الهدف من الرسائل الخاصة هو تسهيل عملية التواصل بين الاعضاء.


السياسة:
عدم التطرق إلى سياسة الدولة الخارجية أو الداخلية أو حتى المساس بسياسات الدول الصديقة فالموقع لا يمت للسياسة بصلة ويرجى التفرقة بين سياسات الدول وسياسات الأفراد والمجتمعات وعدم التجريح أو المساس بها فالمنتدى ليس حكر على فئة معينة بل يستقبل فئات عدة.
عدم اعتماد مواضيع أو مشاركات تهدف لزعزعة سياسة الجمهورية العربية السورية أو تحاول أن تضعف الشعور القومي أو تنتقص من هيبة الدولة ومكانتها أو أن يساهم بشكل مباشر أو غير مباشر بزعزعة الأمن والاستقرار في الجمهورية العربية السورية فيحق للادارة حذف الموضوع مع ايقاف عضوية صاحب الموضوع.


المخالفات:
بسبب تنوع المخالفات و عدم امكانية حصر هالمخالفات بجدول محدد , منتبع اسلوب مخالفات بما يراه المشرف مناسب من عدد نقط و مدة المخالفة بيتراوح عدد النقط بين 1-100 نقطة , لما توصلو لل 100 بتم الحظر الاوتوماتيكي للعضو ممكن تاخدو تنبيه بـ 5 نقط مثلا على شي مخالفة , و ممكن تاخد 25 نقطة على نفس المخالفة و ممكن يوصلو لل 50 نقطة كمان و هالشي بيرجع لعدد تكرارك للمخالفة او غير مخالفة خلال فترة زمنية قصيرة.
عند تلقيك مخالفة بيظهر تحت عدد المشاركات خانة جديدة " المخالفات :" و بيوصلك رسالة خاصة عن سبب المخالفة و عدد النقط و المدة طبعا هالشي بيظهر عندكم فقط.


الهدف:
- أسرة شبابية سورية وعربية مسيحية ملؤها المحبة.
- توعية وتثقيف الشباب المسيحي.
- مناقشة مشاكل وهموم وأفكار شبابنا السوري العربي المسيحي.
- نشر التعاليم المسيحية الصحيحة وعدم الإنحياز بشكل مذهبي نحو طائفة معينة بغية النقد السيء فقط.
في بعض الأحيان كان من الممكن أن ينحني عن مسار أهدافه ليكون مشابه لغيره من المنتديات فكان العمل على عدم جعله منتدى ديني متخصص كحوار بين الطوائف , فنتيجة التجربة وعلى عدة مواقع تبين وبالشكل الأكبر عدم المنفعة المرجوة بهذا الفكر والمنحى , نعم قد نشير ونوضح لكن بغية ورغبة الفائدة لنا جميعا وبتعاون الجميع وليس بغية بدء محاورات كانت تنتهي دوما بالتجريح ومن الطرفين فضبط النفس صعب بهذه المواقف.



رح نكتب شوية ملاحظات عامة يا ريت الكل يتقيد فيها:
• ابحث عن المنتدى المناسب لك و تصفح أقسامه ومواضيعه جيداً واستوعب مضمونه وهدفه قبل ان تبادر بالمشاركة به , فهناك الكثير من المنتديات غير اللائقة على الإنترنت .وهناك منتديات متخصصة بمجالات معينة قد لا تناسبك وهناك منتديات خاصة بأناس محددين.
• إقرأ شروط التسجيل والمشاركة في المنتدى قبل التسجيل به واستوعبها جيدأ واحترمها و اتبعها حتى لا تخل بها فتقع في مشاكل مع الأعضاء ومشرفي المنتديات.
• اختر اسم مستعار يليق بك وبصفاتك الشخصية ويحمل معاني إيجابية ، وابتعد عن الأسماء السيئة والمفردات البذيئة ، فأنت في المنتدى تمثل نفسك وأخلاقك وثقافتك وبلدك ، كما أن الاسم المستعار يعطي صفاته ودلالته لصاحبه مع الوقت حيث يتأثر الإنسان به بشكل غير مباشر ودون ان يدرك ذلك.
• استخدم رمز لشخصيتك " وهو الصورة المستخدمة تحت الاسم المستعار في المنتدى " يليق بك و يعبر عن شخصيتك واحرص على ان يكون أبعاده مناسبة.
• عند اختيارك لتوقيعك احرص على اختصاره ، وأن يكون مضمونه مناسباً لشخصيتك وثقافتك.
• استخدم اللغة العربية الفصحى وابتعد عن اللهجات المحكية " اللهجة السورية مستثناة لكثرة المسلسلات السورية " لانها قد تكون مفهومة لبعض الجنسيات وغير مفهومة لجنسيات أخرى كما قد تكون لكلمة في لهجتك المحكية معنى عادي ولها معنى منافي للأخلاق أو مسيء لجنسية أخرى . كذلك فإن استخدامك للغة العربية الفصحى يسمح لزوار المنتدى وأعضائه بالعثور على المعلومات باستخدام ميزة البحث.
• استخدم المصحح اللغوي وراعي قواعد اللغة عند كتابتك في المنتديات حتى تظهر بالمظهر اللائق التي تتمناه.
• أعطي انطباع جيد عن نفسك .. فكن مهذباً لبقاً واختر كلماتك بحكمة.
• لا تكتب في المنتديات أي معلومات شخصية عنك أو عن أسرتك ، فالمنتديات مفتوحة وقد يطلع عليها الغرباء.
• أظهر مشاعرك وعواطفك باستخدام ايقونات التعبير عن المشاعر Emotion Icon's عند كتابة مواضيعك وردودك يجب ان توضح مشاعرك أثناء كتابتها ، هل سيرسلها مرحة بقصد الضحك ؟ او جادة أو حزينه ؟ فعليك توضيح مشاعرك باستخدام Emotion Icon's ،لأنك عندما تتكلم في الواقع مع احد وجها لوجه فانه يرى تعابير وجهك وحركة جسمك ويسمع نبرة صوتك فيعرف ما تقصد ان كنت تتحدث معه على سبيل المزاح أم الجد. لكن لا تفرط في استخدام أيقونات المشاعر و الخطوط الملونة و المتغيرة الحجم ، فما زاد عن حده نقص.
• إن ما تكتبه في المنتديات يبقى ما بقي الموقع على الإنترنت ، فاحرص على كل كلمة تكتبها ، فمن الممكن ان يراها معارفك وأصدقائك وأساتذتك حتى وبعد مرور فترات زمنية طويلة.
• حاول اختصار رسالتك قدر الإمكان :بحيث تكون قصيرة و مختصرة ومباشرة وواضحة وفي صلب مضمون قسم المنتدى.
• كن عالمياً : واعلم أن هناك مستخدمين للإنترنت يستخدمون برامج تصفح مختلفة وكذلك برامج بريد الكتروني متعددة ، لذا عليك ألا تستخدم خطوط غريبة بل استخدم الخطوط المعتاد استخدامها ، لأنه قد لا يتمكن القراء من قراءتها فتظهر لهم برموز وحروف غريبة.
• قم بتقديم ردود الشكر والتقدير لكل من أضاف رداً على موضوعك وأجب على أسئلتهم وتجاوب معهم بسعة صدر وترحيب.
• استخدم ميزة البحث في المنتديات لمحاولة الحصول على الإجابة قبل السؤال عن أمر معين أو طلب المساعدة من بقية الأعضاء حتى لا تكرر الأسئلة والاستفسارات والاقتراحات التى تم الإجابة عنها قبل ذلك.
• تأكد من أنك تطرح الموضوع في المنتدى المخصص له: حيث تقسم المنتديات عادة إلى عدة منتديات تشمل جميع الموضوعات التي يمكن طرحها ومناقشتها هنا، وهذا من شأنه أن يرفع من كفاءة المنتديات ويسهل عملية تصنيف وتبويب الموضوعات، ويفضل قراءة الوصف العام لكل منتدى تحت اسمه في فهرس المنتديات للتأكد من أن مشاركتك تأخذ مكانها الصحيح.
• استخدم عنوان مناسب ومميِّز لمشاركتك في حقل الموضوع. يفضل عدم استخدام عبارات عامة مثل "يرجى المساعدة" أو "طلب عاجل" أو "أنا في ورطة" الخ، ويكون ذلك بكتابة عناوين مميِّزة للموضوعات مثل "كيف استخدم أمر كذا في برنامج كذا" أو "تصدير ملفات كذا إلى كذا".
• إحترم قوانين الملكية الفكرية للأعضاء والمواقع والشركات، وعليك أن تذكر في نهاية مشاركتك عبارة "منقول عن..." إذا قمت بنقل خبر أو مشاركة معينة من أحد المواقع أو المجلات أو المنتديات المنتشرة على الإنترنت.
• إن أغلب المنتديات تكون موجهه لجمهور عام ولمناقشة قضايا تثقيفية وتعليمية . لذلك يجب ان تكون مشاركتك بطريقة تحترم مشاعر الآخرين وعدم الهجوم في النقاشات والحوارات. وأي نشر لصور أو نصوص أو وصلات مسيئة، خادشة للحياء أو خارج سياق النهج العام للموقع.
• المنتدى لم يوجد من أجل نشر الإعلانات لذا يجب عدم نشر الإعلانات أو الوصلات التي تشير إلى مواقع إعلانية لأي منتج دون إذن او إشارة إلى موقعك أو مدونتك إذا كنت تمتلك ذلك.
• عدم نشر أي مواد أو وصلات لبرامج تعرض أمن الموقع أو أمن أجهزة الأعضاء الآخرين لخطر الفيروسات أو الدودات أو أحصنة طروادة.
•ليس المهم أن تشارك بألف موضوع فى المنتدى لكن المهم أن تشارك بموضوع يقرأه الألوف،فالعبرة بالنوع وليس بالكم.
• عدم الإساءة إلى الأديان أو للشخصيات الدينية.
•عند رغبتك بإضافة صور لموضوعك في المنتدى ، احرص على ألا يكون حجمها كبير حتى لا تستغرق وقتاً طويلاً لتحميلها وأن تكون في سياق الموضوع لا خارجه عنه.
•الالتزام بالموضوع في الردود بحيث يكون النقاش في حدود الموضوع المطروح لا الشخص، وعدم التفرع لغيره أو الخروج عنه أو الدخول في موضوعات أخرى حتى لا يخرج النقاش عن طوره.
• البعد عن الجدال العقيم والحوار الغير مجدي والإساءة إلى أي من المشاركين ، والردود التي تخل بأصول اللياقة والاحترام.
• احترم الرأي الآخر وقدر الخلاف في الرأي بين البشر واتبع آداب الخلاف وتقبله، وأن الخلاف في الرأي لا يفسد للود قضية.
• التروي وعدم الاستعجال في الردود ، وعدم إلقاء الأقوال على عواهلها ودون تثبت، وأن تكون التعليقات بعد تفكير وتأمل في مضمون المداخله، فضلاً عن التراجع عن الخطأ؛ فالرجوع إلى الحق فضيلة. علاوة على حسن الاستماع لأقوال الطرف الآخر ، وتفهمها تفهما صحيحا.
• إياك و تجريح الجماعات أو الأفراد أو الهيئات أو الطعن فيهم شخصياً أو مهنياً أو أخلاقياً، أو استخدام أي وسيلة من وسائل التخويف أو التهديد او الردع ضد أي شخص بأي شكل من الأشكال.
• يمنع انتحال شخصيات الآخرين أو مناصبهم من خلال الأسماء أو الصور الرمزية أو الصور الشخصية أو ضمن محتوى التوقيع أو عن طريق الرسائل الخاصة فهذا يعتبر وسيلة من وسائل الإحتيال.
• إذا لاحظت وجود خلل في صفحة أو رابط ما أو إساءة من أحد الأعضاء فيجب إخطار مدير الموقع أو المشرف المختص على الفور لأخذ التدابير اللازمة وذلك بإرسال رسالة خاصة له.
• فريق الإشراف يعمل على مراقبة المواضيع وتطوير الموقع بشكل يومي، لذا يجب على المشاركين عدم التصرف "كمشرفين" في حال ملاحظتهم لخلل أو إساءة في الموقع وتنبيه أحد أعضاء فريق الإشراف فوراً.
See more
See less

Gossip

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    رد: Gossip

    Bruce Willis and Emma Heming: London Lovers

    Posted September 29th, 2009

    Enjoying their time across the pond, Bruce Willis and Emma Heming were spotted at Palais De Tokyo for the 30 Years of Creation of Tyen event last night (September 28) in London, England.
    The “Die Hard” hunk and his lovely wife looked to be in good spirits as they arrived at the shindig to honor Dior’s makeup guru, posing for the paparazzi before heading inside.



    In related news, Bruce recently declared that he won’t be following the Twitter trend as his ex-wife Demi Moore’s husband Ashton Kutcher has done.
    When asked about his tweeting intentions, Willis replied, "Doubtful, doubtful. I just can't live with myself if I started Twittering ... I just think that way lies madness."






    Comment


    • #62
      رد: Gossip

      Rihanna: Fan Friendly in Berlin

      Posted September 29th, 2009

      She’s been enjoying some relaxation during her trip to Western Europe, and earlier today (September 29) Rihanna was spotted getting ready to fly.
      Posing for pictures with a few of her fans, the “Take a Bow” songstress arrived at Tegel Airport in the historic city of Berlin, Germany, catching a flight to Paris, France.



      And Ri-Ri looked ***y and stylish as usual, sporting a black captain’s hat along with a grey knit dress and a pair of leopard print high-heeled boots.
      On Sunday, Rihanna and gal pal Melissa were spotted visiting the island of Murano, Italy. The two ladies enjoyed a boat ride around the Grand Canal as the paparazzi fired away.

      Comment


      • #63
        رد: Gossip

        Paris Hilton: Livin' the Good Life

        Posted September 29th, 2009

        Doing her best impression of the Katy Perry hit, Paris Hilton was spotted carrying both a hot and cold drink in West Hollywood yesterday (September 28).
        The “House of Wax” actress looked to have her hands full as she left the Coffee Bean and Tea Leaf during a shopping trip to the local DVF shop.



        And of course Paris was looking absolutely fabulous as she made her coffee run, sporting a rainbow-colored sequined top with navy blue leggings and gold flats.
        Over the weekend, Miss Hilton was spotted out to dinner with on/off boyfriend Doug Reinhardt, looking very much like things are heating up again in the romance department.










        Comment


        • #64
          رد: Gossip

          Olivia Palermo: Socialite in "The City"

          Posted September 29th, 2009

          Enjoying a leisurely afternoon stroll, Olivia Palermo was spotted out with Johannes Huebl in the West Village of New York City on Tuesday (September 29).
          The MTV reality beauty and her beau walked along hand-in-hand through the Big Apple, anxiously awaiting the season two premiere of "The City" airing at 9PM tonight on MTV.



          Talking about the upcoming season, Olivia recently told press: "The show is definitely more workdriven now, which is , because I think girls want to see what happens in the fashion industry."
          "There are also new girls involved, and that gives it a little more of a dynamic. Just like New York is constantly changing, the same goes for the show," she adds.

          Comment


          • #65
            رد: Gossip

            Katie Holmes and Suri Cruise: Grocery Gals

            Posted September 29th, 2009

            Making the most of their time on the east coast, Katie Holmes and daughter Suri Cruise were spotted out for an afternoon stroll in Boston on Tuesday (September 29).
            With husband/daddy Tom Cruise working on the set of "Wichita," Katie and Suri popped on over to DeLuca's Market to do a little grocery shopping before continuing about with the day's errands.



            As previously reported by Gossip Center, the latest tabloid reports tell that Miss Holmes and her "Top Gun" hubby have spent over $3 million on little Suri's wardrobe.
            A source told press, “Katie and Tom really splurge on Suri, and as they’re so famous, they always get the top fashion designers to custom-make her clothes. Suri may only be three, but she’s very vocal when it comes to her outfits and she’s rarely seen in anything twice.”

            Comment


            • #66
              رد: Gossip

              Drew Barrymore: Ready to Take Flight

              Posted September 30th, 2009
              Fresh off of a red carpet night on the town, Drew Barrymore was spotted being dropped off at LAX Airport in Los Angeles to catch an outbound flight on Wednesday (September 30).
              The "Charlie's Angels" actress donned a pair of red shades as she hopped out of her chauffeured ride - ready to continue along with her "Whip It" promotional duties.




              As for Drew's upcoming movie, she spoke to the New York Times about directing, saying, "People say, 'Did you always want to direct?' or 'Do you think you'll ever direct again?' I'm always very polite about it. Do you really think I haven't been preparing for this my whole life? And I'm just going to try it once and then never do it again? It baffles me. And then I just think, 'Oh God, they just don't know me.' "
              Continuing on, Miss Barrymore adds, "I sort of collected everything from my whole life into this piggy bank, and I crashed it over the floor for this film."



              Comment


              • #67
                رد: Gossip

                Madonna Drops By the "Late Show with David Letterman"

                Posted September 30th, 2009

                Hitting up the promotional circuit, Madonna was spotted as she arrived at the Ed Sullivan Theater in New York City on Wednesday (September 30).
                Smiling and offering up a wave as she made her entrance, the "Material Girl" happened to be paying the visit to CBS Studios for a taping of the "Late Show with David Letterman".



                The visit comes as Madge is dealing with negative comments stemming from Michael Jackson tapes released in a book by Rabbi Shmuley Boteach.
                An excerpt finds Jackson telling, "Madonna laid the law down to me before we went out. [She said] I am not going to Disneyland, OK? That's out. I said, 'I didn't ask to go to Disneyland.' She said, 'We are going to the restaurant. And afterwards, we are going to a strip bar.'"
                He adds, "I said, 'I am not going to a strip bar, where they cross dress. Guys who are girls,' I said. 'I am not going to there. If that's how it is, forget this whole thing.' Afterwards, she wrote some mean things about me in the press. And I wrote that she is a nasty witch, after I was so kind to her."



                Comment


                • #68
                  رد: Gossip

                  Britney Spears Picks Up a Pet Parakeet

                  Posted October 1st, 2009

                  Getting back to her shopping-intensive routine of life back home in Los Angeles, Britney Spears was escorted by her two bodyguards for a shopping session on Wednesday (September 30).
                  The "Gimme More" singer started things off with a trip to Target before opting to buy a pet parakeet from the California Pet Center in Calabasas.



                  The visit to Target followed a trip to the popular store the previous day - during which time Brit picked up a few Michael Jackson CDs among other purchases.
                  Miss Spears just returned back home after finishing up the North American run of Circus shows in Las Vegas this past weekend. Brintey's bow off duty until November, when she heads to Australia for a string of six shows.







                  Comment


                  • #69
                    رد: Gossip

                    Kate Hudson Steps Out Amidst Pregnancy Rumors

                    Posted September 30th, 2009

                    Enjoying a midday outing with her man, Kate Hudson was spotted out at Serafina Fabulous Grill in New York City on Wednesday afternoon (September 30).
                    Fresh off of a lunch date with Yankees slugger Alex Rodriguez, the pair had lunch before leaving the restaurant separately to avoid a couples photo moment.



                    The day's meet-up comes amidst rumors claiming that Miss Hudson is pregnant with A-Rod's baby - which sprung from recent shots of the "Fool's Gold" actress sporting what appeared to be a little bump while out in Malibu.
                    While nothing has been confirmed as far as a child is concerned, Kate and Alex have been busy looking for a new pad to share in the Malibu area of California.

                    Comment


                    • #70
                      رد: Gossip

                      Khloe Kardashian: “I’ve Never Been So Happy”

                      Posted September 30th, 2009

                      While most newlyweds would typically be on a honeymoon right now, Khloe Kardashian is busy on the Internet writing about her incredible wedding day that was just three days ago.
                      The reality TV star took to her blog, telling, “I’ve never been so happy. I just wanted to take this opportunity to thank you for all the love and support I've received.



                      The newlyweds haven’t been able to enjoy a honeymoon – Odom, 29, began training camp on Wednesday and has a preseason game Oct. 7 – but Kardashian is still enjoying her new life, telling fans she feels "truly blessed."
                      And as far as the rumors of the marriage not being official go – big sister Kim came to their defense, saying, "I really hate all the crazy things I have been hearing regarding their wedding not being real. That is just crazy.”






                      Comment


                      • #71
                        رد: Gossip

                        Jessica Alba and Honor Marie: Cafe Cuties

                        Posted September 30th, 2009

                        Making sure to fit in quality time with her daughter, Jessica Alba and Honor Marie spent the morning having breakfast together at Urth Caffe in Beverly Hills on Wednesday (September 30).
                        Still sporting her red locks, the "Sin City" star toted her little girl in her arms as they met a few friends - later letting her 1-year-old show off her improving walking skills as paparazzi snapped up shots.



                        In related news, the latest reports tell that Miss Alba is in negotiations to join the Ben Stiller/Robert DeNiro comedy "Little Fockers."
                        According to Reuters, Jess would "play the role of an attractive pharmaceutical rep whose looks wreak havoc on male characters in the story

                        Comment


                        • #72
                          رد: Gossip






                          Comment


                          • #73
                            رد: Gossip


                            Comment


                            • #74
                              رد: Gossip

                              الله يقويك ابو تيم
                              أن أحب امرأة واحدة .. خير من أن تحبني نساء الأرض جميعاً ..

                              صار وقت الجد و هالمرة عن جد .
                              فـ من له عينان .. فليقرأ منيح .

                              ( المطر ما بيحلا إلا هون على هالمنتدى .. فأكيد أنا هون )
                              هل عندَكِ شك أنك أحلى و أغلى امرأة في الدنيا ؟
                              برأيي ما لازم تشكي نهائياً
                              كلما قدَّسكِ المطرُ .. اذكريني

                              Comment


                              • #75
                                رد: Gossip

                                Originally posted by نبيذومطر View Post
                                الله يقويك ابو تيم
                                الله يخليك ابو السيم

                                Comment


                                • #76
                                  رد: Gossip

                                  Jessica Alba: Griddle Cafe Family Fun

                                  Posted October 3rd, 2009

                                  Enjoying a relaxing family outing, Jessica Alba, Cash Warren and daughter Honor Marie were spotted making their way around Los Angeles on Saturday (October 3).
                                  Always ones to spend as much time together as possible, the lovely trio dropped by the popular Griddle Cafe for a sit-down lunch before continuing along on their way.



                                  The outing comes just following reports that Miss Alba will be joining the Ben Stiller/Robert DeNiro comedy “Little Fockers" - as she'll be taking on “the role of an attractive pharmaceutical rep whose looks wreak havoc on male characters in the story.”
                                  Aside from the new project, Jess is also set to star in the Robert Rodriguez flick "Machete" and Garry Marshall's star-studded romantic comedy "Valentine's Day."

                                  Comment


                                  • #77
                                    رد: Gossip

                                    Katy Perry and Russell Brand's Budding Love

                                    Posted October 3rd, 2009

                                    Looking as if the relationship rumors are true, Russell Brand helped Katy Perry with her suitcase after the lovebirds spent a night together at Russell's North London pad.
                                    Getting her Saturday underway, the "I Kissed A Girl" singer then said her goodbyes before heading off to the Eurostar in Kings Cross.



                                    The previous evening, Miss Perry and her British comedian mate stepped out for a late dinner at Jonathan Ross' house.
                                    Talk of a blooming relationship first started after the pair spent time together in Thailand, then being seen holding hands as they strolled about in London upon their return.
                                    Of the trip overseas, Katy wrote, "After a week in magical Thailand I'm ready to face the real world again. Been schooled on Morrissey, Oscar Wilde & Peter Sellers... inspired."

                                    Comment


                                    • #78
                                      رد: Gossip

                                      30 Rock’s Katrina Bowden: Poolside in Miami

                                      Posted October 3rd, 2009

                                      Enjoying the sunny Florida weather, Katrina Bowden was spotted relaxing poolside in Miami yesterday (October 2).
                                      The “30 Rock” hottie was joined by her sister and sported a ***y red bathing suit cover up.



                                      In other news, when asked by press if she was blown away with the success of “30 Rock,” the 21-year-old responded, “I was. Don't get me wrong -- I always knew that the show was extremely well written and had the potential to be huge and respected, but it's always hard to tell what will stick.”
                                      Bowden – who plays Tina Fey’s assistant on the show – continued, “The first season is always tough because you are hoping to find your audience, but the show has really caught on, and people have come to really like and respect it.''



                                      Comment


                                      • #79
                                        رد: Gossip

                                        Hef’s Twins Turn 20!

                                        Posted October 3rd, 2009

                                        Having much to celebrate, Hugh Hefner and his ladies were spotted out at Kress restaurant and nightclub in Hollywood, CA last night (October 2).
                                        The “Girls Next Door” star looked stellar in a black suit, and of course had his three girlfriends by his side.



                                        Hugh’s main girlfriend, Crystal Harris, looked pretty in a white dress while the twins, Karissa and Khristina Shannon dressed alike in jeans and black tank tops.
                                        The Shannon girls were celebrating their 20th birthday, and be sure to catch an all new “Girls Next Door” coming up on October 11 at 10pm on E!




                                        Comment


                                        • #80
                                          رد: Gossip

                                          Salma Hayek Pays Jimmy Kimmel a Visit

                                          Posted October 3rd, 2009

                                          Making her way into the “Jimmy Kimmel Live!” studio, Salma Hayek was spotted using a back entrance yesterday afternoon (October 2).
                                          The “Lonely Hearts” actress didn’t seem to mind the paparazzi attention as she waved from a distance dressed in black from head to toe.



                                          ,p>Hayek’s next film “The Vampire’s Assistant” is based on the popular book series, “The Saga of Darren Shan” and will hit US theatres October 23.

                                          In the movie, Salma plays Madame Truska, a member of the “Cirque Du Freak” show.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X